اکنون می‌توانید اعلانات واتساپ را برای همیشه بی‌صدا کنید

واتساپ به‌عنوان یک پیام‌رسان پراستفاده، به نسبت دیگر اپلیکیشن‌های اجتماعی قابلیت‌های کمتری دارد. اما بعد از شیوع ویروس کرونا قابلیت‌های خوبی به این برنامه اضافه شد که از جمله جدیدترین آن‌ها، امکان بی‌صدا کردن اعلانات واتساپ برای همیشه است.
طی این روزها خبرهای زیادی مبنی بر انتشار قابلیت‌های خوب برای واتساپ شنیدیم. برای مثال قرار شد به‌زودی پشتیبانی از تشخیص چهره به این اپلیکیشن اضافه شود که گویا اندرویدی‌ها طی روز‌های آتی آن را دریافت خواهند کرد. روز گذشته وب‌سایت Neowin مدعی شد امکان بی‌صدا کردن اعلانات واتساپ برای مدت زمان بیش از ۱ سال هم به آن اضافه شده است.
همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر کاربران می‌توانند اعلانات واتساپ را نهایتا به مدت ۱ سال غیرفعال کنند که البته به اندازه‌ی کافی طولانی است. منتها در بروزرسانی جدیدی که برای این اپلیکیشن منتشر شده، این گزینه با «Always» (همیشه) جایگزین شده تا کاربران بتوانند این اعلانات را برای همیشه بی‌صدا کنند.

.

برای بی‌صدا کردن اعلانات مربوط به هر گروه، کافی است روی آن نگه داشته و گزینه‌ی اعلانات در بالای صفحه را انتخاب کنید. بدین ترتیب منویی برایتان به نمایش در می‌آید که باید از بین سه زمان ۸ ساعت، یک هفته و همیشه، یک گزینه را مطابق با آنچه که مد نظرتان است تیک بزنید.
این به‌روزرسانی هم برای اندرویدی‌ها منتشر شده و هم برای کاربران iOS. کاربرانی هم که از نسخه‌ی واتساپ وب استفاده می‌کنند می‌توانند با کلیک راست روی چت دلخواه، گزینه‌ی Mute Notifications را انتخاب کنند تا برای همیشه هیچ اعلانی از آن گفت‌و‌گو دریافت نکنند.
اگر واتساپ شما از این قابلیت بهره نمی‌برد، کافی است به اپ استور یا پلی استور رفته و چک کنید آیا به‌روزرسانی جدیدی برای واتساپ منتشر شده یا خیر.

.

منبع: .